Kategori: Oyun

FIFA 18’in E3 Videosu Yayınlandı!

EA’in E3 fuarındaki EA Play etkinliğinde FIFA 18 için yeni videolar yayınlandı. FIFA  bu yıl da keyifli bir futbol deneyimi sunacak. FIFA geçtiğimiz yıl Frostbite grafik motoruna geçiş yaparak oyundaki grafik kalitesini daha da arttırdı. FIFA 18’de de Frostbite …

Game Sultan İle Güvenilir Alışveriş

Merhaba arkadaşlar bu yazımda sizlere Türkiye’nin önde gelen E-Pin satış portalı Game Sultan’dan bahsedeceğim. MMORPG oyunları oynayan arkadaşlar siteyi biliyor olabilir. Bende 1 yıldan beri League Of Legends oynuyorum. Arkadaşlarımdan geç başladığım için geri kalmıştım …

En Güncel Oyun Haberleri

Günümüzde oyun öncesi ilginin, oyunlara olan ilgi kadar arttığını görmekteyiz. Oyunların aylar önce tanıtılması, tanıtıldıktan sonra yapılması gerekenler, oyunda dair bilgiler gibi yeni çıkacak oyuna dair merak edilen birçok şey vardır. Oyun öncesi tanıtımlardan sonra …

Oyun Nickleri ve Anlamları – 2017

Farklı, ilgi çeken oyun nickler bulmak oldukça önemlidir aynı zamanda bulması da kolay değil. İşte kullanabileceğiniz oyun nickleri! Nickname oluştururken , mantıklı, anlamlı ,dikkat çekici olması gibi birçok faktör vardır. Oynadığınız oyun da önemlidir yani …

PES exTReme 17 Yayınlandı

exTReme ekibi yıllardan beri PES için exTReme çalışmalarını yayınlamaya devam ediyor. Bu seferde PES 2017 için yapılan exTReme 17’yi yayınlandı. İçerisinde STSL, stadyumlar,formalar,yüzler gibi bir çok özellik barındıran exTReme 17 çalışmasını bu adresten indirebilirsiniz. (www.turkcespiker.com) …

Efsane Oyun: GTA San Andreas

Bu yazımda GTA serisinin en beğenilen oyunlarından San Andreas’dan bahsedeceğim. Oyun severler zaten bilir oyundaki atmosferin mükemmel olduğunu. GTA San Andreas ilk olarak PlayStation 2 platformunda piyasaya sürülmüştü. Daha sonra PC sürümü yayınlanmıştı. Öncelikle oyunun …