Vizyona Giren Filmler

Vizyona Giren Filmler – 7 Ekim 2016

Pinterest LinkedIn Tumblr

Bu hafta vizyondaki filmler listesini sizler için hazırladık. 7 Ekim 2016’da vizyona 6 yeni film giriyor. İşte vizyona giren filmler!

Trendeki Kız The Girl on the Train

Tür : Gerilim , Gizem

Pete ve Ejderhası Pete’s Dragon

Tür : Aile , Fantastik , Macera

Yok Artık! 2

Tür : Komedi

Pamuk Prens

Tür : Komedi

Canım Kardeşim Benim: Uzaylılar mı Gelmiş?

Tür : Animasyon
https://www.youtube.com/watch?v=pfNEt0WilLA

Bayram Abi

Tür : Komedi

10 Comments

  1. Halil Köklüce Reply

    Aralarında Pete’s Dragon filmi dikkatimi çekti. Acaba çocuk filmi mi yoksa her tür kitleye hitap eden bir film mi… İzleyip görmek lazım.

  2. Hocam çok güzel paylaşım olmuş. Sayenizde vizyona giren filmleri takip edebiliyoruz. Ben bu filmler arasında Pamuk Prens komedi filmine gideceğim. Çok merak ettiğim bir film.

  3. Çocuklar olunca pete ve ejderhasına ilk günden gittik. Beğendim ama güzel bir film.

  4. Pete ve ejderhası tam çocuklar için biçilmiş kaftan iken asıl beni sevindiren şey ise Türk sinemasının son zamanlarda ki üretkenliği oldu.Birbiri ardına çıkan filmler izlendikçe yenileri çekilecektir

  5. Hakan Tezcan Reply

    Yok abi filminin vizyona girmesi ve izlemem beni çok mutlu etti. Türk yapımı bir film insanları sevindiriyor.

  6. serdar tek Reply

    bayram abiyi sevdim bizim kafalara biraz uygun tarzda geldi izlemeyi umuyorum

  7. hadi aynak Reply

    petes dragon fantastik ve izlemesi çok sürükleyici oluyor ilk fırsatta seyretmeyi umuyorum

  8. 3 adet yerli filmi görmek ne mutlu,sevmesekte gidilmeli bence çünkü yerli sinema desteklenmeli ki niceleri çekilsin daha

  9. yok artık 2’nin kadrosu epey iyi görnüyor internete düştü mü aceba.

  10. Mert Keskin Reply

    Bu filmler bir harika dostum sanırım hepsini 2 gün içerisinde bitireceğim. Teşekkürler.

Write A Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.